Monet Goyon Starlett Macon 100cc, r.v.54, originál stav
Moto na prodej
>
Zahraniční motocykly
Země původu: Francie
Rok výroby: 1954
Stav exponátu: Původní
Počet kusů exponátu: 1
Počet exponátů ve stejné kategorii: 7
Rok výroby: 1954
Stav exponátu: Původní
Počet kusů exponátu: 1
Počet exponátů ve stejné kategorii: 7
Informace o exponátu
Francouzská elegance 50.let minulého století.
Tvarově nádherný, velmi zajímavý a velmi vzácný skútr zn. MONET & GOYON STARLETT
"S2GDC" MACON z roku výroby 1954 . Obsah motoru 98cc.
Tento model se vyráběl od roku 1954 do roku 1955. Jeho tvůrcem byl Jean-Albert GREGOIRE.
Tento nádherně elegantní skútr se startuje RUČNĚ pákou !!! Dvoutaktní motor S2G - 98cc - licence VILLIERS . Dvoustupňová převodovka . "Revmaplechy" po bocích vč."podnožních" plechů . Vestavěná nádrž . Chlazení motoru vzduchem. Spojka a ovládání převodovky na levé straně řídítek (řadí se stejně jako např. na našem Stadionu) . Originál zrcátko. Startuje se ručně pákou !!! (ta je na pravé straně skútru) . Magneto zajišťuje zapalování a osvětlení předního a zadního světla. Přední teleskopická vidlice Grégoire s variabilní pružností. Dojezd na plnou nádrž cca 250 km . Závěsné sedlo zn. J.REYDEL s centrální pružinou . V předním světle samozřejmě žlutá francouzská žárovka a vestavěný tachometr.
Cena v 50.letech byla 78500 Franků.
Skútr je v původním, velmi hezky zachovalém, zcela kompletním, pojízdném stavu vč. dobové zadní SPZ, která se shoduje s SPZ na předním blatníku. Barva původní - zelená kladívková. Někde dobové oděrky. Celkově: velmi krásný, tvarově zajímavý skútr v původním, zcela kompletním pojízdném stavu s dobovou patinou, který se startuje ručně a rychlosti se řadí na levé straně řidítek. Sběratelsky velmi zajímavé !!
Tento model se vyráběl od roku 1954 do roku 1955. Jeho tvůrcem byl Jean-Albert GREGOIRE.
Tento nádherně elegantní skútr se startuje RUČNĚ pákou !!! Dvoutaktní motor S2G - 98cc - licence VILLIERS . Dvoustupňová převodovka . "Revmaplechy" po bocích vč."podnožních" plechů . Vestavěná nádrž . Chlazení motoru vzduchem. Spojka a ovládání převodovky na levé straně řídítek (řadí se stejně jako např. na našem Stadionu) . Originál zrcátko. Startuje se ručně pákou !!! (ta je na pravé straně skútru) . Magneto zajišťuje zapalování a osvětlení předního a zadního světla. Přední teleskopická vidlice Grégoire s variabilní pružností. Dojezd na plnou nádrž cca 250 km . Závěsné sedlo zn. J.REYDEL s centrální pružinou . V předním světle samozřejmě žlutá francouzská žárovka a vestavěný tachometr.
Cena v 50.letech byla 78500 Franků.
Skútr je v původním, velmi hezky zachovalém, zcela kompletním, pojízdném stavu vč. dobové zadní SPZ, která se shoduje s SPZ na předním blatníku. Barva původní - zelená kladívková. Někde dobové oděrky. Celkově: velmi krásný, tvarově zajímavý skútr v původním, zcela kompletním pojízdném stavu s dobovou patinou, který se startuje ručně a rychlosti se řadí na levé straně řidítek. Sběratelsky velmi zajímavé !!