logologo

Motobecane D45B, 4takt,125cc, r.v.1949, originál vč.dokladu

Moto na prodej  >  Zahraniční motocykly
 
Cena:
95 000 Kč
Mám zájem
Dostupnost:
Prodáno
 
Země původu: Francie
Rok výroby: 1949
Stav exponátu: Původní
Počet kusů exponátu: 1
Počet exponátů ve stejné kategorii: 7
 
Informace o exponátu
Motobecane D45B, 4takt,125cc, r.v.1949, originál vč.dokladu
 
Velmi krásný 4taktní motocykl MOTOBECANE Typ D45B z roku výroby 1949. Obsah motoru 125cm3. Původní, zcela kompletní, pojízdný stav. Historie: Typ D45 se začal "rodit" v roce 1946 a v roce 1947 byla výroba modelu D45 pod označením D45A zahájena . První model D45A se vyznačoval "malým" předním blatníkem, "hranatým" motorem a samozřejmě neodpruženou zadní částí ( v současné době je model D45A o málo vzácnější než model D45B, a to hlavně kvůli tzn. "hranatému" motoru. Ale vlastnit jeden či druhý model je radost . Samozřejmě milovníci a opravdový sběratelé se snaží mít ve svých sbírkách celou ucelenou řadu tohoto typu tzn. D45A, D45B, D45S a D45S s teleskopickou přední vidlicí . Všechny 4 motocykly vystavené vedle sebe v soukromém muzeu či sbírce - to musí být velmi krásný pohled ) . Na přelomu let 1948 a 1949  se začal vyrábět tento vyobrazený model tedy D45B, který se liší "větším předním blatníkem, a hlavně "kulatým" motorem. Neodpružená zadní čast je u obou verzí stejná. "Kulatý" motor dále pokračuje v další verzi tzn. D45S, kde je ovšem již zadní čast motocyklu odpružena.Tato verze se v počátku 50.let ještě změní o přední teleskopickou vidlici - na rozdíl od prvních tzn."trubičkových" vidlic s paleogramem. Všechny první modely řady D45 jsou v dnešní době velmi vyhledávaným sběratelským artiklem a sehnat kousek jak se říká "nenapadeno kutilem"..je stejně těžké v zahraničí jako u nás.... ..Dnes je jedno o jakou značku se jedná, jestli je to český, německý nebo francouzský či anglický motocykl. Důležité a krásné a nejvíce ceněnné jsou kousky původní a originální !!! 
Motobecane D45B r.v.1949 : 4 taktní motor 125cm3, , řazení na nádrži, 3 rychlostní převodovka, spojka se ovládá jak levou páčkou na řidítkách, tak i levou nohou !!! Zadní brzda je vpravo vzadu, takže se brzdí patou. Paleogram,"trubičková" přední vidlice.
Motocykl je v zcela původním, velmi krásně zachovalém stavu vč. dochovaného prodejního dokladu z roku 1949 - což je nádherný sběratelský artefakt !!! Krásně zachovalá původní hnědá barva vč.linek i nápisů Motobecane. V kastlíku původní nářadí. atd atd. Motocykl byl vystaven v soukromém muzeu v zahraničí . Nádherný originál !!! Velmi krásný 4taktní motocykl....
Pozn fotografie jsou ilustrační.