logologo

Peugeot Bima Grand Luxe, r.v.1954, nádherný originál

Moto na prodej  >  Zahraniční motocykly
 
Cena:
45 000 Kč
Mám zájem
Dostupnost:
Prodáno
 
Země původu: Francie
Rok výroby: 1954
Stav exponátu: Původní
Počet kusů exponátu: 1
Počet exponátů ve stejné kategorii: 7
 
Informace o exponátu
Peugeot Bima Grand Luxe, r.v.1954, nádherný originál
 
NÁDHERNÝ ORIGINÁLNÍ STAV vč. Fr. dokladů a dokumentace !!! . Sběratelská vzácnost v původním pojízdném stavu !!! Zakoupeno ze soukromé sbírky motocyklů , kol a motokol PEUGEOT ve Francii . Nádherně zachovalé motokolo PEUGEOT BIMA GRAND LUXE, obsah 49cm3, z  roku výroby1954 ( CYCLES PEUGEOT TYPE BIMA -1) - zcela kompletní, původní nádherně zachovalý, plně funkční pojízdný stav. Motokolo startuje na šlápnutí a jede velmi hezky. Obě světla svítí . Model GRAND LUXE je nejdražším, nejvybavenějším a nejelegantnějším modelem řady Bima. Vyráběli se modely : Standard, Luxe a GRAND LUXE. Stav : Nádherná a velmi hezká barevná kombinace: béžová barva + tmavá modrá barva + modrohnědé linky - vše původní velmi krásné  s lehkou patinkou. Na laku je perfektně vidět původní hnědé a tmavě modré linkování , nápisy na nádrži i na blatnících i znaky Peugeot na rámu pod sedlem . Pneumatiky - špičkový stav - Made in France . Ráfky RIGIDA DECO CHROLUX - Made in France.  Řidítka - špičkově zachovalé chromy. Hliníkový emblém "lva" - znak Peugeotu na předním blatníku. Přední i zadní brzda "bubínková". Karburátor GURTNER. Hliníkový kryt magneta original MOREL. Přední tlumiče. "Hluboké" blatníky. Hliníkové přední světlo SOUBITEZ (samozřejmě se žlutou žárovkou).Velmi hezký funkční klakson. "Nostalgicky" otočené hliníkové páčky brzd s uchycením SAKER. Víčko nádrže original PJ. Dělené 4 špalkové bílé šlapky. Kožené sedlo - original J. REYDEL - super zachovalé. Original  pumpička  - Made in France.. Na zadním nosiči nádherné hliníkové kapsičky - perfektně zachovalé.. Zadní světlo SOUBITEZ-CATALUX 5. Skleněná zadní odrazka v hliníkovém rámečku - špičkový stav. atd atd.... Zajímavostí tohoto motokola je to, že se buď jede jako na kole, nebo se "přepne" do motorové polohy a to se provede posunutím páky /ta je na pravé straně u nádrže/ směrem dozadu, tím se posune celý motor dozadu a třecí váleček se opře o zadní pneumatiku a tímto se spustí motor. NÁDHERNÝ ORIGINÁLNÍ STAV vč. Fr. dokladů a dokumentace !!! Velmi vzácný model GRAND LUXE  !!!  Udělejte si radost. Veterán nikdy neztrácí na hodnotě . Při korektním jednání se nebráníme cenové dohodě .